Thursday 24 July 2008

Jazz

其 实 一 直 以 来,我 都 满 喜 欢 爵 士 音 乐, 但 都 只 限 于 轻

快 版 的, 但 最 近 在 Rock Corner 听 到 了 怀 旧 版 的, 感 觉

还 不 错,最 重 要的 是, 有 了 知 音。我 们 每 当 听 到 好 听

的 爵 士 乐 , 就 会 彼 此 约 在 一 起 在 你 家 细 细 聆 听,再 加

上几 杯 香 醇 的 红 酒 或 白 酒,还 可 真 是 人 生 一 大 享 受

呢! 又 或 者 我 们 会 第 一 时 间 通 知 对 方 说,hey,我 又 买

了 好 听 或 在 哪 里 听 到 好 听 的 jazz 了 。然 后 大 家 听 了

以 后 再 一 起 说 说 听 后 的 感 觉,每 每 大 家 有 同 感 时,

我 都 会 感 觉 特 别 兴 奋,那 种 共 鸣 可 不 是 容 易 找 到

地。 所 谓 千 金 易 买,知 音 难 求, 是 不 无 道 理 地。

1 comment:

Souless said...

Call me insane..cause I just can't help myself falling in it...
But we all are falling together!!

It's good to know that there actually are more "insanes" out there who share the same preference as me. ;p

Cheers,
for sharing me those wonderful Jazz
for the appreciation of Jazz lovers.