Saturday 11 April 2009

知 己

深 夜 里, 被 胃 抽 筋 到 醒 过 来,还 留 了 一 身
汗,好 不 舒 服,看 见 你 的 留 言,就 给 你 拨 了
电 话, 我 俩 在 夜 深 人 静 时 聊 了 好 多 好 多,
似 乎 像 好 久 没 谈 天 似 地 畅 所 欲 言,突 如
其 来 内 心 好 感 动 因 为 有 着 这 样 的 好 知
己。人 生 中 又有 多 少 人 可 以 像 我 这 般 幸
运 遇 见 知 己。我 不 知 道, 但 我 要 谢 谢 你,
下 一 世 我 还 希 望 可 以 在 遇 见 你,然
后 当 我 的 知 己。

2 comments:

Celly said...

Dar u juz made me cry... and ditto to that :-) Please take good care of urself like u have promised. My blessings are with u and u are always in my prayer. Kampadeh!

bzzzz said...

thanks dar.